Kleur

Op die rand van skaamte

As u na die salon gaan, wou u net die punte sny, maar u het die plein verlaat weens die konstante regstelling van die meester, of het u net 'n slegte kapsel gekry? 'N Paar dae later het jou chic geverfde bruin hare rooi geword? Het u 'n allergie gekry ná die kleuring? Dit dui alles daarop dat u 'n diens van swak gehalte het. Wees in sulke situasies bereid om te veg vir u regte.

Wat moet die meester doen voordat hy skilder?

  • U kan nie dadelik begin skilder nie. In die eerste plek moet die meester u hare volledig ondersoek. As hy twyfel oor die kwaliteit daarvan, is hy verplig om u te waarsku oor moontlike risiko's. Gestel hy kan jou vertel dat jou hare baie poreus is en waarskynlik droër en bros sal word na kleur. Of u vlekke wil doen of nie, is u keuse.
  • Voor die prosedure self, moet daar gekyk word na 'n allergiese reaksie.
  • Is jou hare al geverf? Die meester is verplig om uit te vind presies wanneer die vlek was en watter soort verf dit gemaak is.
  • Voordat u met die prosedure self begin, moet u die bedrag waarin dit uitstort, duidelik aandui en die pryslys toon.
  • U moet ook gewaarsku word dat ongewenste gevolge kan voorkom. As u byvoorbeeld een prosedure beplan om ontslae te raak van hare wat te donker van die aard is en in 'n platinumblond word, moet die meester u waarsku dat dit byna onmoontlik is om so 'n resultaat op 'n slag te bereik, en u sal die prosedure moet herhaal.

Gevalle wanneer u nie hoef te betaal nie

Die salon is ten volle verantwoordelik vir die dienste wat dit lewer. Het u 'n diens van swak gehalte gekry? In hierdie situasie word u getroue vriend en bondgenoot Artikel 29 van die Wet op Verbruikersbeskerming.

U mag nie vir die diens betaal nieAs:

  • die meester het u verf aangebied, en vertrou slegs op die kleur wat op die verpakking aangedui is. Na 'n geruime tyd kom jy agter dat jy swart hare op jou kop het in plaas van hazelkrulle? Moenie betaal nie
  • het die meester dadelik jou hare begin verf geen reaksietoets nie. U kan nie net onmiddellik opstaan ​​en vertrek nie, maar ook 'n bedroefde spesialis daarvoor straf deur 'n verklaring in die klagtesboek te skryf,
  • U het vir 'n paar minute met die meester gesels watter kapsel u wil hê, en hy het u verseker dat alles sal uitwerk, en gevolglik het lang hare geleidelik in 'n bobbel verander? As u 'n slegte kapsel het, het u ook die reg om hierdie salon rustig te verlaat. Dieselfde geld vir situasies waar jy 'n kapsel belowe het waarmee jy maklik kan styl, maar dit het andersom geword. Maar slegs in hierdie situasie kan 'n mens skadevergoeding eis.
  • Sommige salonne plaas ekstra dienste. U word tee aangebied, u hare gewas, met vernis vasgemaak en daarna geëis om daarvoor te betaal? vrymoedigheid vra vir 'n pryslys wat die koste van elke diens aandui. As die meester u nie die koste van die tee of die koste van die was van u hare gegee het nie, kan u veilig nie betaal vir hierdie prosedures nie. Hulle wil jou nie so maklik uit die salon laat gaan nadat hulle jou 'n masker aan jou hare betaal het sonder jou medewete nie? In hierdie situasie sal u verdediger paragraaf 3 van artikel 33 van die wet "On the Protection of Consumer Rights" wees.

As u in die salon gewaarborg is dat u hare na die aanbring van 'n aantal maskers sal skyn, maar in werklikheid niks gebeur het nie, kan u hierdie ongelukkige meesters veilig met 'n punt dreig 2 artikels 12 van die wet "Op die beskerming van verbruikersregte".

Die verkoper (kontrakteur), wat nie die volledige en akkurate inligting oor die produk (werk, diens) aan die koper verskaf het nie, is aanspreeklik vir paragrawe 14 van artikel 18 of paragraaf 1 van artikel 29 van hierdie wet, vir gebreke in die goedere (werk, dienste) wat ontstaan ​​het na die oordrag daarvan aan die verbruiker weens die gebrek aan sulke inligting.

Vertrek daarna met vrymoedigheid sonder om te betaal vir die diens van lae gehalte en omseil hierdie salon.

Moet ek huis toe gaan na die meester?

Die beroep op die meester tuis is altyd 'n riskante onderneming. Dink dus 'n paar keer voordat u besluit om so 'n stap te neem. As u nog steeds vol vertroue is, dan vereis dat die meester 'n sertifikaat en mediese boek moet voorsien. As dit nie die geval is nie, moet u vry wees om te vertrek. Kontroleer ook dat al die gereedskap wat u aanraak volledig verwerk is. U kan die verwerkingsreg by u eis. Moenie te lui wees om na te kyk nie verf vervaldatum en ander middele, want dit is juis hiervan dat die toestand waarmee u u hare van so 'n meester aflaat, kan afhang.

Hoe om u regte te handhaaf

Sodra u voor die haarkapper in die stoel gesit het, het u 'n ooreenkoms met hom aangegaan vir die voorsiening van kwaliteit dienste. As u na die manipulasies van die meester begryp dat die resultaat heeltemal nie is wat u benodig het nie, is u byvoorbeeld baie sleg geknip, u hare is verkeerd gekleur, dan kan u met veiligheid die regte wat daarop ingeskryf is, beaam Artikel 29 van die Wet op Verbruikersbeskerming. Hierdie artikel gee u 'n keuse:

  1. Neem 'n kans en vertrou die meester om al die tekortkominge van sy werk uit te skakel. U hoef nie vir hierdie prosedure te betaal nie.
  2. Vra vir 'n prysverlaging of 'n volledige terugbetaling van die geld wat u reeds betaal het.

As u na die meesterwerk na 'n ander salon moes gaan om u hare in 'n regte vorm te kry, dan kan u veilig vergoeding van die salon eis alle uitgawes.

Hoe moet u optree?

  1. Is u ongelukkig dat u 'n “krom” kapsel het? Praat rustig met die meester in die eerste fase en eis 'n regstelling van die haarstyl. As die nalatige meester, selfs nadat hy aan die foute gewerk het, nie die hele situasie kon regstel nie, dan kan u hierdie salon veilig verlaat sonder om 'n sent te betaal.
  2. Kon u nie die situasie vreedsaam oplos nie? Moenie moed opgee nie. Betaal vir die diens en vra 'n kwitansie of tjek by die salon. Skryf in die komende dae 'n klag by die algemene direkteur van die salon en stuur dit per geregistreerde brief aan die organisasie. In hierdie eis moet u u vereistes vir die terugbesorging van die betaalde bedrag vir diens van lae gehalte of vir vergoeding vir verliese wat u moes ly om die werk van die wondermeester reg te stel, vermeld. Voordat u 'n eis indien, moet u seker maak dat u alle kwitansies en kwitansies van een of meer salonne bewaar het. In dieselfde brief kan u aan die direkteur wys dat u gereed is om hierdie probleem vreedsaam op te los. As u na 'n ruk geen antwoord ontvang het nie, kan u veilig hof toe gaan. Daar kan u al die vereistes aanvul met vergoeding vir morele skade, want hoeveel skaamte u moes verduur terwyl u van een meester na die ander oorgaan, en hoeveel senuwees daaraan bestee is.
  3. As jy na die skildery begin het ernstige allergieë, is die kopvel verbrand, en die hare is heeltemal beskadig, loop onmiddellik na 'n dermatoloog en vra hom vir 'n mening oor die toestand van die hare en kopvel. As u mediese dokumente byderhand het, skryf u eis en eis u om die skade te vergoed en die meester te straf. Neem daarna die Rospotrebnadzor of die Hof in verbinding, en eis 'n volledige ondersoek en vergoeding vir alle skade wat u aangerig het. In die geval van gesondheidskade, kan die salon nie net 'n boete opgelê word nie, maar ook die lisensie ontneem word.
  4. Jy het net ná 'n ander kliënt in 'n stoel gaan sit en die meester het nie eens gepla nie netjiese werkplek en gereedskap? Gaan hy jou kam met dieselfde kam wat 'n paar sekondes gelede van sy hande na die vloer geval het? Die meester werk sonder handskoene, maar wil u kop afvee met die handdoek wat al jare lank op die battery verswak? Selfs vir hierdie aksies kan u hom veilig straf omdat die teenstrydigheid met die norme van SanPiN 2.1.2.2631-1, maar u moet hier nie op enige vergoeding staatmaak nie.
  5. As u na lang besprekings met die meester oor wat u wil ontvang, u ontevrede is met die diens wat u lewer, kan u veilig weier om te betaal en die salon verlaat met u hoof. Geen meester of administrateur het die reg om u te keer nie. Moenie wanhoop as u 'n oneerlike diens ontvang nie, maar stel u regte voor, selfs al beweer die meesters dat u nie sulke regte het nie. Glo my, jy het hulle, en hulle moenie geskend word nie.

U mag nie betaal nie! 10 tipiese konflikte in 'n skoonheidsalon

Hierdie rooikop het niks te doen met die moerasse wat jy verwag het nie? Die meester onderskei nie tussen bob en vierkant nie, en het u 'n raafnes op u kop? Sny die kutikula? Stoor uself hierdie materiaal, en u hoef nie te betaal vir ander mense se foute nie.

Kom ons begin met die belangrikste ding. Elke prosedure in 'n skoonheidsalon moet begin met 'n gedetailleerde beskrywing van die meester van wat presies, in watter volgorde en vir watter doel hy gaan doen. Die meester moet u waarsku oor alle moontlike risiko's, die benaderde tydsduur van die prosedure en die koste daarvan opnoem, en ook 'n aksieplan met u bespreek as u vooraf vermoed dat die resultaat moontlik nie is wat u verwag nie (u wil byvoorbeeld van 'n brandende donkerkop na 'n ashoop verander) blond vir een besoek aan die salon, en die meester glo dat dit skaars moontlik is). As u nie al die besonderhede rakende die komende proses verduidelik het nie, het die salon u regte skend. En volgens die wet kan u weier om vir sy dienste te betaal. En nou eers dinge eerste.

1. Haarkleur stem nie ooreen met die bestel nie

Dit word deur prokureurs genoem dat dienste nie aan die bepalings van die kontrak voldoen nie. Vra gerus gratis herkleuring indien die resultaat u nie goed pas nie, of weier om te betaal vir die reeds aangebrachte vlek. U verdediging - artikel 29 van die Wet op Verbruikersbeskerming. As die administrateur daarop aandring dat u ten volle betaal vir die diens, bied hom aan om hof toe te gaan. Die wet is aan u kant! Terloops, herinner die nalatige meester daaraan dat hy, voordat hy sy hare in die salon geverf het, verplig was om 'n biologiese toets vir sensitiwiteit te doen, en hierdie oortreding alleen is die rede om aansoek te doen om vergoeding.

4. Nadat dit gekleur en / of gekrul is, word die hare beskadig

In so 'n situasie begin die meester u gewoonlik oortuig dat die probleem in u hare is, en hy kon nie sulke gevolge voorspel nie. 'N Leuen! Daarom is hy 'n meester om die eienskappe van u hare voor die prosedure te bestudeer en as die geringste twyfel ontstaan, probeer om u van die prosedure te ontneem. As u nou, ondanks die waarskuwings, daarop aandring, is dit u, helaas, die skuld. Maar as daar nie 'n woord vir jou gesê is nie, moet jy ook nie 'n sent betaal nie: eis vergoeding vir 'n beskadigde voorkoms! Volgens die wet hoef u niks van die prosedure te weet nie, en dit is die taak van die meester - om die moontlike gevolge aan u oor te dra. Dit is geskryf in paragraaf 4 van artikel 12 van die Wet op Verbruikersbeskerming.

5. U het 'n kapsel met maklike stilering belowe, maar u kan u kop nie tuis plaas nie.

Moenie dink dat jou hande nie so goed is nie, of dat jou stylprodukte sleg is. Die salon is die skuld! Gaan terug daarheen en stel die administrateur in kennis dat u vals inligting oor die gelewerde diens ontvang het. Wat die gemaklikheid van stilering presies was, was die rede waarom u hierdie kapsel gekies het, en nie enige ander nie. Die koste van kapsel moet onmiddellik terugbetaal word.

6. Na 'n geruime tyd na die vlek in die kajuit, het u 'n allergiese reaksie op die verf

Natuurlik sal die salon daarop aandring dat die rede nie in die verf is nie, en oor die algemeen hoeveel dinge u versprei het nadat u by hul deure uit is. Moenie opgee nie! Onthou eers die biologiese toets vir sensitiwiteit (sien paragraaf 1). Dit het hulle sekerlik nie! En dit beteken dat hulle verantwoordelik is vir die gevolge. Verder, selfs al het u hierdie verf 'n miljoen keer in hierdie salon geverf, is die wet aan u kant: dit is moontlik dat die vervaardiger 'n defek gehad het, of die verf verkeerd gestoor is, of dat die meester iets tydens die voorbereiding van die mengsel vermeng het. Wat belangrik is: u moet die salon nie later nie as 48 uur na die besoek kontak met die dokter se opinie (byvoorbeeld van die distrikskliniek) dat u 'n allergiese reaksie het.

7. U het besluit om die prosedure te beëindig sonder om dit te voltooi

U het die reg! Byvoorbeeld, iemand skilder iemand in 'n aangrensende stoel, en die reuk van verf het vir jou ondraaglik geblyk, of jy het skielik die yster onthou wat nie afgeskakel is nie, en die manikurist het net na die tweede vinger oorgeskakel. U hoef slegs te betaal vir die werk wat gedoen is. En as die rede waarom u besluit het om “stop!” Te sê die feit dat die meester u kutikula gesny het, u vel geskuur het of u gesondheid of ongemak 'n ander skade berokken het - hoef nie te betaal nie!

9. Hulle het jou vir geld geteel

U het na die skoonheidsterapeut gekom om skoon te maak, maar sy het u oortuig dat u 'n hele verloop van prosedures nodig het, en selfs mesoterapie en noodwendig bio-revitalisering. Jy gaan na die salon soos jy al 'n maand werk, maar daar is niks om aan te voel nie ... U kan die geld teruggee net as u na 'n spesifieke probleem na die salon kom, dit aan die meester aanwys, die meester die probleem neem en dit nie oplos nie. U het byvoorbeeld aknee, en die meester het gesê dat met al die bogenoemde prosedures, die ontsteking sal afneem. Maar aknee is in plek en daar is geen verbeterings nie. As die bewoording gestroomlyn is: “ons sal probeer om verbeterings te bewerkstellig”, of “miskien sal dit beter word na mesoterapie” - helaas, daar is nie waarborge aan u gegee nie, het u vrywillig tot die dienste ingestem.

10. Shellac of gelpolitoer het drie dae na toediening afgeval

Moenie die vernis uit die oorblywende naels verwyder nie! Gaan na die salon, demonstreer die situasie en vra vir 'n terugbetaling of 'n nuwe dekking. Gewoonlik is daar geen probleme nie, maar maak seker dat die meester in die toekoms hoeveel dae waarborg hulle gee vir dekking (hulle moet dit gee!) En hoeveel dekking moet gehou word (gewoonlik twee weke).

MANDATORIE NEEM 'N ONTVANGST!

As u die minste twyfel het dat alles goed verloop, vra dan vir 'n kwitansie en dring daarop aan dat dit al die dienste wat aangebied word, die koste van elkeen afsonderlik, die tydstip waarop die diens gelewer is, en die naam van die meester wat die prosedure uitgevoer het, insluit. As daar probleme opduik, hoef u glad nie te bewys dat u in hierdie salon was nie.

'Het jy jou hare sleg gesny?' U kan nie betaal nie "

Net soos in elke kruidenierswinkel, is elke skoonheidsalon of haarkapper aan hul kliënte verantwoordelik vir die kwaliteit van die dienste. Dit word uiteengesit in die federale wetgewing "On the Protection of Consumer Rights" (artikel 12). Sonder om te misluk, moet die meester die hele proses om dienste aan die verbruiker te lewer, of dit nou kapsel, haarkleur, versorgingsprosedures of manikure is met 'n pedikuur, uiteensit en die finale uitslag daarvan spesifiseer. As die haarkapper hierdie plig ignoreer, neem die inisiatief en vra jouself om al die nuanses te praat.

As u 'n slegte kapsel het, word daar aanvaar dat 'n diens van onvoldoende gehalte gelewer word. En as u nie al iets kan verander nie, kan u nie vir 'n kapsel of kleuring betaal nie, sê Prokureur van die City College of Lawyers No. 1 het gesê Suleymanov.

In 'n gesprek met 'n meester of administrateur van 'n skoonheidsalon, raai die kundige aan dat hy verwys na artikel 29 van die Federale Wet op Verbruikersbeskerming. “Waar daar duidelik gesê word dat, indien die verbruiker die tekortkominge van die diens wat gelewer word, ontdek, hy die reg het om na eie goeddunke te eis: onvoldoende eliminasie van die tekortkominge, 'n ooreenstemmende verlaging in die prys van die diens wat aangebied word, die vergoeding van die uitgawes wat aangegaan is om die tekortkominge uit te skakel. As die foute nie reggestel kan word nie, moet u die meester niks betaal nie. Maar om konfliksituasies te vermy, is dit beter om vooraf al die nuanses te bepaal en seker te maak dat die meester u reg verstaan, ”beveel Suleymanov aan.

Die verbruiker het die reg om 'n terugbetaling van die koste van dienste en die volledige vergoeding vir verliese te eis indien die tekortkominge van die diens wat deur die kontrakteur gelewer word nie uitgeskakel word nie, of as daar beduidende tekortkominge by die diens gelewer word, voeg prokureur Vladimir Postanyuk.

Volgens Suleymanov, indien die diens in die skoonheidsalon nie aan die verwagtinge voldoen wat met die meester ooreengekom is nie, kan die verkoper onderhewig wees aan administratiewe verantwoordelikheid in ooreenstemming met die kode vir administratiewe oortredings (artikel 14.7 "Verbruikersbedrog").

Haarkapper het pas begin

U moet voorbereid wees daarop dat die administrasie van die skoonheidsalon en die haarkapper nie u begeerte waardeer om nie vir 'n onsuksesvolle kapsel te betaal nie. '' Die meester het probeer, so wat, dat dit nie blyk hoe die kliënt wou hê nie. Hare is nie tande nie, dit sal terug groei. ”

As 'n dispuut ontstaan ​​het tussen die organisasie wat haarkappersdienste en die kliënt lewer, moet 'n skriftelike eis aan die diensverskaffer gestuur word met die versoek om terugbetaling van geld, vergoeding vir verliese en morele skade, beveel Postanyuk aan.

As die administrasie van die salon nie op die eis van die verbruiker gereageer het of met 'n weiering reageer het nie, kan u hof toe gaan.

“Die belangrikste is om getuienis te versamel en dit aan die hof te lewer. Die kliënt is geregtig op vergoeding van sowel morele skade (morele lyding as gevolg van bedorwe voorkoms) as materiaal (onkostes vir rehabilitasie na 'n verkeerde prosedure). Daarbenewens kom dit in sulke gevalle dikwels tot vergoeding vir fisiese pyniging (byvoorbeeld ernstige allergieë, as dit byvoorbeeld vlek is). Die saak kan egter nie eers die verhoor in die hofsale bereik nie, want dit is makliker vir 'n skoonheidsalon om wêreldwyd met 'n kliënt te gaan, minder te betaal en 'n goeie reputasie te handhaaf, 'is die prokureur.

Ek het 'n slegte kapsel gehad: wat om te doen

Besluit eers: 'n kapsel voldoen nie aan u verwagtinge nie, of u het regtig 'n slegte kapsel? As die verkeerde tipe of lengte van die kapsel wat u aangevra het, aan u gemaak word, word die drade asimmetries afgewerk as dit dieselfde lengte moet hê of andersom, dan is die verantwoordelikheid by die salon of meester.

U moet die administrateur inlig oor u ontevredenheid, 'n tjek van die kassier neem en 'n foto neem van 'n swak kapsel of ander skade wat aangerig is (miskien het die meester u oor met 'n skêr gesny ??). Dan kan u op gratis skade herstel, nie betaal vir 'n slegte kapsel nie, en selfs in sommige gevalle staatmaak op vergoeding.

As die kapsel goed gedoen is, maar u sien dat dit nie by u pas nie, is daar niemand om die skuld te gee nie. Moet in elk geval nie tevergeefs ontmoedig word nie, maar probeer dit regstel. Wat kan gedoen word?

1. Kry weer 'n kapsel

As u hare nog nie te kort is nie, probeer om dit weer te sny. Neem eers vorige foute in ag, kies 'n betroubare meester, dink vooraf en bespreek wat u gaan doen.

Met kort haarsny is dit die beste om die reël 'meet sewe keer' te volg. Krediet: Rex deur Shutterstock.

3. Maak 'n nuwe stilering

Probeer die stilering verander - sê, kam die drade glad terug met 'n "nat effek", skep 'n gewilde haarstyl of krul krulle. Tekstuurstilering en krulle is goed, want dit help om die foute van kapselstukke weg te steek. Kyk hoe maklik dit is om selfs op kort hare te krul:

Voordat u warm tang gebruik, moet u termiese beskerming gebruik om u hare nie meer te bederf nie.

Redakteur se wenk: Probeer byvoorbeeld die Thermal Protection-skuim van die Pure Line-handelsmerk met goudsbloem-uittreksel. Hierdie produk help om slotte vas te maak, bevogtig en beskerm die drade wanneer dit verhit word.

5. Haarverlengings

Met moderne tegnologie kan u gebruik maak van haarverlengings. Hierdie prosedure het ook sy slaggate, maar vir diegene wat spyt is oor die kapsel wat gedoen is, kan dit 'n ware verlossing wees.

Sterre, wat gereeld haarsny en haarkleur verander, kan nie sonder bou nie. Krediet: Rex deur Shutterstock.

6. Om geverf te word

Was dit nie, jy kan 'n kans waag! As u 'n kort suksesvolle kapsel het, probeer dan die kleur van u hare verander. Met kort draadjies is dit baie makliker om met skakerings te eksperimenteer.

Die kleur en tipe kleur kan selfs die vorm van die kapsel visueel verander.

Miskien in 'n ander skaduwee, sal jou haarstyl met nuwe kleure skitter. Maar moenie te roekeloos wees nie en sorg dat u hare versigtig is nadat u gekleur het.

Redakteur se wenk: kom ons kan sê dit kan 'n sjampoe en conditioner wees. Duidelike "herstel beskadigde en gekleurde hare" vir vroue. Die formule van hierdie produkte bevat tien voedingsryke aktiewe bestanddele, help om die geverfde hare gladheid en 'n gesonde glans te herstel, sowel as om roos te voorkom.

7. Vleg die vlegsels

Pigtails kan ook op kort hare gevleg word. Dit is 'n sonde om dit nie te gebruik as die kapselvorm nie by u pas nie.

Byvoorbeeld, as jy nie van die knal hou nie, kan jy dit in 'n vlegsel weef.

Terloops, daar is nog 'n paar goeie maniere om u knal weg te steek as u nie daarvan hou nie.

'N Objektiewe beoordeling van wat gebeur het. Wat het die meester presies sleg gedoen?

In die eerste plek moet u self bepaal of u nie van die haarstyl hou nie, of dat die werk duidelik sleg gedoen word.

Die eerste geval kan byvoorbeeld toegeskryf word aan die situasie toe die haarkapper u aangeraai het om 'n ander model te verkort om die hare te verkort, maar u het aangedring op die kaskade, en gevolglik het u die regte gladde kaskade gekry, wat sleg is om presies na u haarstruktuur en gesigsvorm te kyk.

Die situasie met die werk van die meester van swak gehalte (in hierdie geval, 'n kapsel) kan 'n ongelyke kapsel insluit (stem nie ooreen met die algemeen aanvaarde haarkapperkanonne nie), of 'n kapsel wat nie aan u aanvanklike vereistes voldoen nie (u het byvoorbeeld 'n vierkant op die been gevra en u is vir 'n seun gesny) . As u 'n simmetriese kapsel bestel, kry u asimmetrie, die een tempel is langer as die ander of die een aan die kant. Die verskil is nie groot nie, maar u kan nie die gesnyde hare teruggee nie!

Of het die meester miskien sy oor heeltemal met slordige optrede gesny? Word u gesondheid benadeel?

STAP 1: Rapporteer u ontevredenheid

Om te begin, moenie stilbly nie en gaan huistoe in die kussing! U moet die salon direk in kennis stel dat u die diens van slegte gehalte beskou. Op hierdie stadium moet die haarkappersalon 'n voorstel voorstel om die beeld reg te stel of die geld terug te besorg.

Ingevolge die verordening oor die beskerming van verbruikersregte, het u die reg om:

  • onvoorspelbare eliminasie van gebreke
  • prysverlaging of volledige terugbetaling vir die diens,
  • terugbetaling van verliese wat u veroorsaak het met die opheffing van gebreke,
  • as u gesondheid skade berokken het, moet u skade aan eiendom en morele skade vergoed word.

STAP 2: Versamel bewyse

As u hare te kort gesny het en die haarstyl nie reggemaak kan word nie, moet u uself bewapen met 'n kwitansie (tjek), wat inligting sal bevat oor die tipe werk van die meester, die naam van die meester, datum, plek, koste van die diens.

Laat 'n resensie in die Klagboek en maak 'n afskrif daarvan. Dit is 'n bewysgrondslag wanneer regulerende owerhede - veral die owerhede vir verbruikersbeskerming en die hof - gevra word om wesenlike en morele skade uit die salon te verhaal. Om dit duidelik te maak, word aanbeveel dat die bewysmateriaal vanuit verskillende hoeke, verkieslik regs in die kajuit, foto's van die resultaat (gebreke) geneem word.

STAP 3: Eis

As mondelinge onderhandelinge nie die gewenste resultaat bring nie, moet 'n eis in tweevoud by 'n spesifieke salon ingedien word. Hierdie eis moet persoonlik toegeskryf word of deur Russian Post gestuur word. As daar binne tien dae geen reaksie op die eis was nie (en u het steeds bewyse dat die diens swak aangebied is), kan u veilig hof toe gaan. In hierdie geval sal die eis die bewysbasis wees, selfs al het u nie 'n tjek of kwitansie nie.

Dit is baie makliker om die feit van werk van swak gehalte te bewys as u 'n spesifieke kapsel met die meester bespreek het, en hierdie kapsel is aan die meester bekend.

Om die skoonheidsalon weer met positiewe emosies te verlaat, moet u hierdie keer u regte op kwaliteit diens verdedig!

As u nie van 'n kapsel hou nie, praat daaroor.

As u nog steeds in die stoel van die kapper sit, is daar nog 'n kans om iets reg te maak. Moet nooit stilbly as die haarkapper iets verkeerd doen nie, vertel hom gerus daarvan. Moenie bekommerd wees nie, hulle sal jou ontmoet.

As die oomblik al gemis is, hoef u steeds stil te betaal en huis toe te gaan om in die kussing te huil. Sê dat u nie tevrede is met die resultaat nie, dat u betaal en die reg het om te kry wat u wil hê. As die spesialis weier, gaan na die administrateur. Dit is nie nodig om konflik aan te wakker nie, maar u moet die probleem nie ignoreer nie.

Aanvaar wat gebeur het.

Laat ons dit as 'n feit beskou dat u 'n slegte kapsel gehad het en niks gedoen kan word nie. Laat u toe maar ontsteld wees hieroor. Huil, skree, sweer en leef voort, spreek net uit en jy sal 'n bietjie beter voel. Moenie die hare op u eie probeer regmaak nie. Sit die skêr ernstig terug. Uiteindelik maak 'n slegte haarstyl jou nie lelik nie.

Trek jouself saam.

As u nie 'n verskil kan maak nie, dink dan aan wat u kan doen - miskien is alles nie so sleg soos u dink nie. Probeer om jou hare te was, droog dit deeglik en eksperimenteer met stilering. U sal nooit weet hoe 'n haarstyl kan lyk voordat u van voor af begin nie. Ja, dit is ongewoon, ja, jy sal tyd moet probeer spandeer, maar dit sal nie erger wees nie.

Probeer nuwe style

Ongelukkig, totdat jou hare teruggroei, is jy 'vas' met wat jy op die oomblik het. Doen die beste wat u kan. Nie net alle soorte middele sal u help nie, maar ook die hele wêreldwye web, vol raad oor nuwe style.

En die belangrikste, onthou dat hare groei. Moenie bekommerd wees nie en gee hulle tyd.

Wat om te doen as u 'n slegte kapsel het?

  1. Bepaal of dit regtig 'n diens van swak gehalte is (sny, kleur, snoei die wenke). Of jy het net 'n effens ander kapselstyl of 'n hoogtepuntformaat verwag.
  2. As die diens swak (regtig swak) gelewer word, moet u eerstens vreedsaam saamstem. Verduidelik waarmee u nie gemaklik is nie, watter gebreke u sien en wat reggestel moet word. Onthou dat u in elk geval vir die diens sal moet betaal - die diens word immers gelewer. En dan om te bewys dat dit swak gelewer is.
  3. Ongelukkig is dit nie altyd moontlik om saam te stem nie. In hierdie geval moet u 'n geskrewe verklaring in duplikaat aan die direkteur van die salon rig. U gee een eksemplaar aan die administrateur (of die meester wat die diens gelewer het), en op die tweede eksemplaar vra u die datum, handtekening, familienaam en posisie van die persoon wat die aansoek aanvaar het. U moet gekontak word binne 10 dae.

Watter teks moet in die eis geskryf word: die datum en tyd van die diens wat gelewer is, die naam van die meester, watter diens aan u gelewer is en wat sleg gedoen is. In die aansoek moet u aandui - watter vergoeding u van die salon verwag. Ingevolge artikel 29. Verbruikersregte in die geval van die opsporing van gebreke in die werk wat verrig word (diens gelewer) - kan u eis:

  • onvoorspelbare eliminasie van gebreke in die verrigte werk (gelewer dienste),
  • 'n ooreenstemmende verlaging in die prys van verrigte werk (gelewer dienste),
  • terugbetaling van uitgawes wat u aangegaan het om die tekortkominge van die werk wat u lewer (diens gelewer) op u eie of deur derde partye uit te skakel.
  1. As daar binne tien dae geen reaksie is op die eis van die salon wat u verwag nie, en u steeds bewyse het van die swak diens, sal u hof toe gaan.
Dit is belangrik. Die hof is die enigste instansie wat gemagtig is om die siviele reg te herstel. Ander owerhede, soos Rospotrebnadzor, kan slegs 'n boete oplê op 'n organisasie of 'n amptenaar.

Watter dokumente is nodig om na die hof te appelleer?

  • dokumente wat bewys lewer van die feit dat dienste gelewer word in die salon (kyk na die dienste wat gelewer word, die tweede afskrif van die eis wat deur die amptenaar van die salon onderteken is)
  • getuienis wat die swak diens lewer. Dit is die moeilikste deel. En hier is die opsies.

Opsie een. As u 'n kapsel gevra het wat bekend of gereguleer is en duidelik nie op u kop is nie, is dit 'n feit wat die swak diens lewer.

Opsie twee. As u dit nie kan bevestig nie, is dit ongelukkig prakties onaanvaarbaar. En dan is dit belangrik om bewyse te versamel.

  1. As u sleg gesny is. Skiet 'n video op u foon direk in die kajuit, as u 'n lae gehalte diens het. U sal dus vasstel dat dit 'n salon is, 'n gegewe datum en tyd, en ook op die rekord sê al die tekortkominge wat u wil regstel.
  2. As u swak gekleurd of toegelaat is. In hierdie geval, 'n bietjie makliker - enige professionele meester wat u hare ondersoek het, sal kan bevestig dat u hare tydens die prosedure beskadig is. In hierdie geval het u die reg om nie net geld vir hierdie diens terug te betaal nie, maar ook om die koste wat u vir haarherstel herstel, te vergoed.

Konovalova Maria Alexandrovna

Die sielkundige. Spesialis van die webwerf b17.ru

- 1 November 2012, 14:49

dit is moeilik, ek het so 'n vriendin gehad, ek is in 'n salon, hy is bevoorreg in ons stad, sy is 'n blonde haarself, wel, sy is groen geverf, sy het haarself gesien, dat histerie in drie strome begin snik en geweier het om te betaal, hulle gee glo 'n nifig-geld, dis nie alles nie, kortom, hulle noem die belangrikste ding daar; ek weet nie vir seker nie, my vriend het net geskreeu, op die ou einde het hulle gesê, laat ons gaan, nie baie beleefd nie. Ek is na 'n ander salon, natuurlik is dit moeilik om nie te betaal nie, as daar kontrakte was, kan u steeds iets eis.

- 1 November 2012, 14:57

En wie waarborg dan dat die haarkapper nie my hare sal verbrand nie? Word daar êrens geskryf dat salonne verantwoordelik is vir skadevergoeding?

- 1 November 2012, 15:00

Oor die algemeen het u die reg om nie te betaal as u nie van die resultaat hou nie. Maar hulle kan u 'n ander meester bied om reg te stel.

- 1 November 2012, 15:02

Ek het op die een of ander manier die salon gebel, gevra hoeveel die vertoning kos, hulle het vir my 1500 gesê, ek het gekom, ek het gaan sit, hulle het my tee aangebied met 'n sjokoladestaf, die haarkapper het rondgeswaai, geknuffel, alles in kort gedoen, ek kyk na myself, ek het 'n soort platinumhaar of, kortom, glad nie wat ek verwag het nie, ek het nie daarvan gehou nie, ek het na die ontvangs gegaan en hulle het vir my gesê “2500” Ek is “soooo, daar is vir my gesê dat 1500” die haarkapper snuit met 'n baksteen gevlieg het en so 'n onbeskofte so lelike stem "jy het 2 cm wortels, en dit is nie radikale, en volle beklemtoning, nog 'n uitgawe "Ek het kwaad skrywer, pr Ek moes die MCh met geld skakel, miskien was daar net die aangeduide bedrag by my. Nou gaan ek na 'n betroubare salon na 'my' meester

- 1 November 2012, 15:03

2, wie ken hulle. dit lyk vir my of dit werk óf as u weet hoe om te skree, wat duidelik nie goed is vir hulle nie, óf om te score. Dit lyk vir my dat hulle nie kontrakte maak nie, ten minste toe ek 'n blondine was, is dit nooit opgestel nie, alhoewel ek na verskillende salonne gegaan het totdat ek 'n normale haarkapper gevind het, nou is ek 'n donkerkop, ek verf myself. kan verdediging van regte oproep, kan daar oor sulke aangeleenthede gekonsulteer word.

- 1 November 2012, 15:03

betaal nie. en dreig die hof! huil hard, sodat ander klante hoor!

- 1 November 2012, 15:12

2, wie ken hulle. dit lyk vir my of dit werk óf as u weet hoe om te skree, wat duidelik nie goed is vir hulle nie, óf om te score. Dit lyk vir my dat hulle nie kontrakte maak nie, ten minste toe ek 'n blondine was, is dit nooit opgestel nie, alhoewel ek na verskillende salonne gegaan het totdat ek 'n normale haarkapper gevind het, nou is ek 'n donkerkop, ek verf myself. kan verdediging van regte oproep, kan daar oor sulke aangeleenthede gekonsulteer word.

Ja. Daar is ook baie listige haarkappers wat sê dat die skaduwee van die hare glad nie dieselfde is nie, want jy het 'so 'n pigment.'Dit was so vir my: ek het gevra om in ligbruin as geverf te word en in goudkleurig geverf te word, en die haarkapper het my self hiervan vertel nadat ek geskilder het. En toe, blykbaar, neem hulle 'n oomblik en begin aan my bewys dat ek so 'n rooi pigment het.

- 1 November 2012, 15:34

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation
1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal.
2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.
3. In die geval dat die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.
Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

- 1 November 2012, 15:43

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation 1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal vir die dienste wat aan hom gelewer word. 2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. 3. In die geval dat die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

diens nie gelewer nie. nie betaalbaar nie.
diens - om 'n kliënt te verf is toelaatbaar in 'n blondine en nie in 'n groen haarkleur nie.

- 1 November 2012, 15:43

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation

1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal.

2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

3. In die geval dat die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

In die eerste plek maak die wet voorsiening vir artikels oor die onderneming wat sekere dienste lewer (wat ek duidelik nie wil lui nie). En tweedens sou ek jou graag met groen hare wou sien: 'dankie, dit gaan goed' met die haarkapper en rustig geld gee. Wette beskerm egter albei partye, nie net aan die kant van die kliënt nie, maar ook vir die kontrakteur, elkeen het sy eie regte.

- 1 November 2012, 15:44

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation 1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal vir die dienste wat aan hom gelewer word. 2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. 3. In die geval dat die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

dit is dieselfde as as jy 'n kas van 'n sekere grootte of kleur bestel het, en jy is in 'n ander een gebring en betaling vereis - hulle sê dat hulle die kabinet saamgebring het, ons het die materiaal aan die vervaardiging daarvan bestee!
in hierdie geval word die aanvaardingsertifikaat nie onderteken nie, geld word nie aan die winkel betaal nie, en selfs as u 'n oproep met die polisie onderneem, sal die hof aan die kant van die kliënt wees.
hier is dieselfde

- 1 November 2012, 15:46

dit is dieselfde as as jy 'n kas van 'n sekere grootte of kleur bestel het, en jy is in 'n ander een gebring en betaling vereis - hulle sê dat hulle die kabinet saamgebring het, ons het die materiaal aan die vervaardiging daarvan bestee!

in hierdie geval word die aanvaardingsertifikaat nie onderteken nie, geld word nie aan die winkel betaal nie, en selfs as u 'n oproep met die polisie onderneem, sal die hof aan die kant van die kliënt wees.

Ek stem saam. Elke party hou sy verpligtinge na. As een van die partye hulle oortree het, het die ander een die reg om vergoeding te eis.

- 1 November 2012, 15:48

Ek wil graag weet: waar moet ek spesifiek hulp soek in sulke situasies?

- 1 November 2012, 15:48

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation 1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal vir die dienste wat aan hom gelewer word. 2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. 3. In die geval dat die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding. Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

gevolgtrekking: u ken nie die wette van Nichrome nie.

- 1 November 2012, 15:48

Ek het sulke vullis gehad, walglik gemerk. En sy vra, maar nie in strepe nie, soos 'n waatlemoen. Verdomp, hulle het net so gedoen, 'n la 2000. Boonop is sy oë eerlik, soos dit u pas. Ek het drie dae lank gebrul, 'n klag op die webwerf geskryf, hulle het my 'n stoute antwoord gegee, ek het my foto geplaas, en toe stilgehou en dit geïgnoreer.

- 1 November 2012, 15:49

almal hang af van die situasie

- 1 November 2012, 15:49

Ek wil graag weet: waar moet ek spesifiek hulp soek in sulke situasies?

moenie betaal nie, verduidelik die situasie.
as hulle met geweld vasgehou word - bel die polisie, maar betaal steeds nie, laat hulle u dan dagvaar

Verwante onderwerpe

- 1 November 2012, 16:59

Gaste-artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation

1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal.

2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

3. Ingeval die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet. In die eerste plek maak die wet voorsiening vir artikels oor die onderneming wat sekere dienste lewer (wat ek duidelik nie wil lui nie). En tweedens sou ek jou graag met groen hare wou sien: 'dankie, dit gaan goed' met die haarkapper en rustig geld gee. Wette beskerm egter albei partye, nie net aan die kant van die kliënt nie, maar ook vir die kontrakteur, elkeen het sy eie regte.

U kan nie die reaksie voorspel nie. Toe ek my hare kom kleur, waarsku hulle my dat hulle groen, blou of 'n ander kleur kan word. As u kind nie na klasse met 'n tutor die universiteit binnekom nie, benodig u dan geld terug?

- 1 November 2012, 17:04

Dit is dieselfde vir die gas dat jy 'n klerekas van 'n sekere grootte of kleur bestel het, en jy is in 'n ander een gebring en betaling vereis - hulle sê dat hulle die klerekas saamgebring het, jy het die materiaal bestee aan die vervaardiging daarvan!

in hierdie geval word die aanvaardingsertifikaat nie onderteken nie, geld word nie aan die winkel betaal nie, en selfs as u 'n oproep met die polisie onderneem, sal die hof aan die kant van die kliënt wees.

Ek stem saam. Elke party hou sy verpligtinge na. As een van die partye hulle oortree het, het die ander een die reg om vergoeding te eis.

Hoe kan bewys word dat die een kant hulle oortree het? verkorte hare met twee cm in plaas van een? Die hof kan slegs gedagvaar word in die geval van vreesaanjaende gevolge. en dit is nie 'n feit dat jy wen nie. In die geval van groen hare word die diens gelewer (materiaal uitgegee) materiaal kan ingedien word vir eksaminering. en ek is redelik seker dat hulle van hoë gehalte is, maar dit is hoe hulle met spesifieke hare opgetree het. beledigend, irriterend, maar niks kan gedoen word nie. 'N Kaste is 'n ander vorm van kontrak. kleur van 'n diensooreenkoms, aankoop van 'n kabinetverkoping en koopooreenkoms. en hy verdedig die burgerlike wetboek, en die federale wet van die Russiese Federasie oor die beskerming van verbruikersregte.

- 1 November 2012 17:05

moenie betaal nie, verduidelik die situasie.

as hulle met geweld vasgehou word - bel die polisie, maar betaal steeds nie, laat hulle u dan dagvaar

Laat hy dagvaar. en dan bedank hy u dat u die koste aan die salon betaal het.

- 1 November 2012, 19:40

GuestGuest dit is dieselfde dat u 'n klerekas van 'n sekere grootte of kleur bestel het, en u het 'n ander een gebring en betaling vereis - hulle sê dat hulle die klerekas gebring het, en die materiaal spandeer op die vervaardiging daarvan!

in hierdie geval word die aanvaardingsertifikaat nie onderteken nie, geld word nie aan die winkel betaal nie, en selfs as u 'n oproep met die polisie onderneem, sal die hof aan die kant van die kliënt wees.

Ek stem saam. Elke party hou sy verpligtinge na. As die een kant hulle oortree het, het die ander een die reg om vergoeding te eis, hoe kan die een kant hulle oortree? verkorte hare met twee cm in plaas van een? Die hof kan slegs gedagvaar word in die geval van vreesaanjaende gevolge. en dit is nie 'n feit dat jy wen nie. In die geval van groen hare word die diens gelewer (materiaal uitgegee) materiaal kan ingedien word vir eksaminering. en ek is redelik seker dat hulle van hoë gehalte is, maar dit is hoe hulle met spesifieke hare opgetree het. beledigend, irriterend, maar niks kan gedoen word nie. 'N Kaste is 'n ander vorm van kontrak. kleur van 'n diensooreenkoms, aankoop van 'n kabinetverkoping en koopooreenkoms. en hy verdedig die burgerlike wetboek, en die federale wet van die Russiese Federasie oor die beskerming van verbruikersregte.

brainer. daar was 'n mondelinge kontrak.
as die meester nie gewaarsku het dat die hare groen kan wees nie - is dit sy probleem
en gee absoluut geen verdoemenis oor hoeveel en watter materiaal die salon spandeer het om te skilder nie .. dit is sy probleem!

- 1 November 2012, 19:40

Gostne betaal, verduidelik die situasie.

As hulle met geweld vasgehou word - bel die polisie, maar betaal nog steeds nie, laat hulle jou dagvaar. Laat hulle jou dagvaar. en dan bedank hy u dat u die koste aan die salon betaal het.

en ek het haar nie aangebied om te dagvaar nie!
laat die salon bedien!

- 1 November 2012, 20:30

Meisies, neem dit rustig. Hare groei terug. In haarkappersalonne doen hulle byna altyd 'n bietjie anders as wat hulle wil. Moenie jou senuwees mors nie. Ek is 47 jaar oud, as dit. Ek was op 25-30 jaar baie senuweeagtig oor die haarkapper, toe kalmeer ek. Wat ek jou ook toewens.

- 1 November 2012, 21:53

Ek het op die een of ander manier die salon gebel, gevra hoeveel die vertoning kos, hulle het vir my 1500 gesê, ek het gekom, ek het gaan sit, hulle het my tee aangebied met 'n sjokoladestaf, die haarkapper het rondgeswaai, geknuffel, alles in kort gedoen, ek kyk na myself, ek het 'n soort platinumhaar of, kortom, glad nie wat ek verwag het nie, ek het nie daarvan gehou nie, ek het na die ontvangs gegaan en hulle het vir my gesê “2500” Ek is “soooo, daar is vir my gesê dat 1500” die haarkapper snuit met 'n baksteen gevlieg het en so 'n onbeskofte so lelike stem "jy het 2 cm wortels, en dit is nie radikale, en volle beklemtoning, nog 'n uitgawe "Ek het kwaad skrywer, pr Ek moes die MCh met geld skakel, miskien was daar net die aangeduide bedrag by my. Nou gaan ek na 'n betroubare salon na 'my' meester

Ek het 'n soortgelyke situasie gehad. Hulle het gesê dat een prys op die telefoon, in die kajuit, na 'n aaklige werk, twee keer hoër was. Terselfdertyd sê jy dat "in 'n elite-salon u nog meer geld sou geneem het." Toe gaan ek na die einste “elite” salon. Daarin was pryse laer as in hierdie 2a2-haarkapper. Meesters in die 'elite' en eenvoudige haarkappersalonne is nie anders nie. En daar en daar kan Krivorukov betrap word. Dit is nodig om lank en vervelig te soek totdat u "u eie" of op aanbeveling vind. En hou dan aan hierdie meester vas en laat hom nêrens heen gaan nie, om nie in 'n riffrafi te beland nie.

- 1 November 2012, 23:53

Luister, maar as die meester aan diens u waarsku dat die hare groen word en dan regtig groen word, kan u die klagtes regtig verwyder? :)

- 2 November 2012 00:07

Hoe kan bewys word dat die een kant hulle oortree het? verkorte hare met twee cm in plaas van een? Die hof kan slegs gedagvaar word in die geval van vreesaanjaende gevolge. en dit is nie 'n feit dat jy wen nie. In die geval van groen hare word die diens gelewer (materiaal uitgegee) materiaal kan ingedien word vir eksaminering. en ek is redelik seker dat hulle van hoë gehalte is, maar dit is hoe hulle met spesifieke hare opgetree het. beledigend, irriterend, maar niks kan gedoen word nie. 'N Kaste is 'n ander vorm van kontrak. kleur van 'n diensooreenkoms, aankoop van 'n kabinetverkoping en koopooreenkoms. en hy verdedig die burgerlike wetboek, en die federale wet van die Russiese Federasie oor die beskerming van verbruikersregte.

Eerstens het ons jong dames, soos altyd, almal bedrieg. Vergelyk die "diens om die donkerkop in die blondine te verf" met die aflewering van die kas :)))
Beide parfuum en verf op elkeen lê 'n bietjie anders. Boonop waarsku die meester meestal dat die blonde gekleur is, dat verf op verf 'n 'onverwagte' resultaat kan lewer. As daar 'n normale verhouding was, sou die meester dit probeer regstel.
Dit sal sinvol wees om te dagvaar as iets vreesliks gebeur. Wel, ja, jy kan dagvaar vir groen hare. Dit is onwaarskynlik dat u meer as die koste van 'n kapsel en 'n paar duisend roebels vir morele vergoeding meer sal benadruk.
En as u verskrik is, soos u dink, is daar niks te doen nie.

- 2 November 2012 06:03

Eerstens het ons jong dames, soos altyd, almal bedrieg. Vergelyk die "diens om die donkerkop in die blondine te verf" met die aflewering van die kas :)))

Beide parfuum en verf op elkeen lê 'n bietjie anders. Boonop waarsku die meester meestal dat die blonde gekleur is, dat verf op verf 'n 'onverwagte' resultaat kan lewer. As daar 'n normale verhouding was, sou die meester dit probeer regstel.

Dit sal sinvol wees om te dagvaar as iets vreesliks gebeur. Wel, ja, jy kan dagvaar vir groen hare. Dit is onwaarskynlik dat u meer as die koste van 'n kapsel en 'n paar duisend roebels vir morele vergoeding meer sal benadruk.

En as u verskrik is, soos u dink, is daar niks te doen nie.

Ons jong dames, anders as u, ken die wette.
weet u hoe om parallelle te lei? lees dan weer, as die eerste nie gewerk het nie!
U kan nie dagvaar nie, maar hoef eenvoudig nie in die kajuit te betaal nie. laat die salon self by die hof ly. sy probleme ..

- 2 November 2012 06:04

Eerstens het ons jong dames, soos altyd, almal bedrieg. Vergelyk die "diens om die donkerkop in die blondine te verf" met die aflewering van die kas :)))

Beide parfuum en verf op elkeen lê 'n bietjie anders. Boonop waarsku meestal meestal dat blond op die kleur geverf is, dat verf op verf 'n 'onverwagte' resultaat kan lewer. As daar 'n normale verhouding was, sou die meester dit probeer regstel.

Dit sal sinvol wees om te dagvaar as iets vreesliks gebeur. Wel, ja, jy kan dagvaar vir groen hare. Dit is onwaarskynlik dat u meer as die koste van 'n kapsel en 'n paar duisend roebels vir morele vergoeding meer sal benadruk.

En as u verskrik is, soos u dink, is daar niks te doen nie.

en nie met die aflewering van die kas nie, maar met die vervaardiging van 'n kas van 'n sekere grootte en kleur.
waar is jy so dom as jy vandaan kom?

- 2 November 2012 10:49

Artikel 781 van die Civil Code of the Russian Federation

1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal.

2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

3. Ingeval die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet.

val nie onder die derde paragraaf nie, aangesien die fout van 'n kunstenaar bestaan, is die kapper spesiaal geleer om dit te doen, sodat die groen kleur nie werk nie. As hy 'n diploma gekoop het, of nie goed studeer het nie, en aan die werk was, het hy een resultaat belowe en 'n ander een gedoen, en daar is sy skuld

- 2 November 2012 14:25

U kan nie die reaksie voorspel nie. Toe ek my hare kom kleur, waarsku hulle my dat hulle groen, blou of 'n ander kleur kan word. As u kind nie na klasse met 'n tutor die universiteit binnekom nie, benodig u dan geld terug?

Die voorbeeld by die kind is baie absurd, en as die tutor nie sy pligte bestuur nie, geld en niks gedoen het nie, sal die ouers natuurlik die geld teruggee en reg wees. Binne hang dit alles af van die meester, van die kwaliteit van die verf.

- 2 November 2012, 16:52

Ek het eenkeer op advies van 'n vriendin na die salon na die meester gegaan wat sy geprys het. Op die oomblik het ek met 'n verlenging 'n karet gekweek, en dit het al ordentlik gegroei. die kortste was op die skouers. die langste in die bors. Sy gaan die ente sny, en beplan om die verlenging later skoon te maak. Sy het alles breedvoerig uiteengesit, ons het bykans tien minute met haar gesels dat dit net eindig en net 1 cm was. As gevolg hiervan, trek sy my hare teen my ken af, ewe lank, plus oneweredig ((ek het ses maande lank hare gekweek, gekoester, gekoester. Ek het daar gereël) so 'n skandaal ((((Nie net het ek ongeveer 10 cm hare aan die agterkant gesny nie, en ongeveer 17 aan die voorkant, so dit was krom, in stukke. Ek het nie betaal nie. Die administrateur kon nie lank verstaan ​​waarom die meisie dit gedoen het nie. as dit gesê is 1 cm. 7 maande wat die skoonheid wat sy vir my gemaak het stadig reggemaak het, en ek gaan met 'n stertkolf ..

- 3 November 2012, 18:55

daar is 'n waarskuwing: die resultaat van die kleur van voorheen gekleurde hare teen 100% kan nie deur enige haarkapper gewaarborg word nie, omdat die chemiese proses onvoorspelbaar op sulke hare kan optree.

- 3 November 2012, 20:32

daar is 'n waarskuwing: die resultaat van die kleur van voorheen gekleurde hare teen 100% kan nie deur enige haarkapper gewaarborg word nie, omdat die chemiese proses onvoorspelbaar op sulke hare kan optree.

Daarom vra 'n bekwame haarkapper voordat dit gekleur word, watter soort verf is (geselskap).

- 4 November 2012 10:04

Ek het eenkeer op advies van 'n vriendin na die salon na die meester gegaan wat sy geprys het. Op die oomblik het ek met 'n verlenging 'n karet gekweek, en dit het al ordentlik gegroei. die kortste was op die skouers. die langste in die bors. Sy gaan die ente sny, en beplan om die verlenging later skoon te maak. Sy het alles breedvoerig uiteengesit, ons het bykans tien minute met haar gesels dat dit net eindig en net 1 cm was. As gevolg hiervan, trek sy my hare teen my ken af, ewe lank, plus oneweredig ((ek het ses maande lank hare gekweek, gekoester, gekoester. Ek het daar gereël) so 'n skandaal ((((Nie net het ek ongeveer 10 cm hare aan die agterkant gesny nie, en ongeveer 17 aan die voorkant, so dit was krom, in stukke. Ek het nie betaal nie. Die administrateur kon nie lank verstaan ​​waarom die meisie dit gedoen het nie. as dit gesê is 1 cm. 7 maande wat die skoonheid wat sy vir my gemaak het stadig reggemaak het, en ek gaan met 'n stertkolf ..

Of is dit miskien so dat die haarkapper dit uit afguns gedoen het?)) Dit lyk regtig nie na 'n gewone fout nie.

- 4 November 2012 15:29

GuestGuest-artikel 781 gk rf

1. Die kliënt is verplig om betyds en op die wyse wat in die kontrak vir die lewering van dienste aan hom gelewer word, te betaal.

2. In die geval van onmoontlikheid van prestasie wat voortspruit uit die skuld van die kliënt, sal die dienste ten volle betaal word, tensy anders bepaal deur die wet of kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

3. Ingeval die onmoontlikheid van prestasie ontstaan ​​het weens omstandighede waarvoor nie een van die partye verantwoordelik is nie, sal die kliënt die kontrakteur vergoed vir die onkoste wat hy werklik aangegaan het, tensy anders bepaal deur die wet of deur die kontrak vir die voorsiening van dienste vir vergoeding.

Die haarkapper val onder hierdie artikel (u het nie 'n ander kontrak gesluit nie). Selfs as u nie van die resultaat hou nie, is dit slegs u probleem. Wh en groen hare (dit is chemie). in die plek van die eienaars van die olifant, waar die 'groen' dame skree, sou ek die polisie bel en haar na die tronk stuur. wette moet weet. In die eerste plek maak die wet voorsiening vir artikels oor die onderneming wat sekere dienste lewer (wat ek duidelik nie wil lui nie). En tweedens sou ek jou graag met groen hare wou sien: 'dankie, dit gaan goed' met die haarkapper en rustig geld gee. Wette beskerm egter albei partye, nie net aan die kant van die klant nie, maar ook vir die kontrakteur, en elkeen het sy eie regte. U kan nie die reaksie voorspel nie. Toe ek my hare kom kleur, waarsku hulle my dat hulle groen, blou of 'n ander kleur kan word. As u kind nie na klasse met 'n tutor die universiteit binnekom nie, benodig u dan geld terug?

God, wat U ***. As u gedagvaar word, word dit duidelik dat 'n blond blond is, nie groen nie. En die student het dit nie gedoen nie, dit is nodig om u te vra of hy vir die program vir aansoekers voorberei of nie.

- 4 November 2012, 11:14 p.m.

Eerstens val elke kleurstof op verskillende maniere op verskillende hare. En as jy met asverf verf en jou vriendin met dieselfde verf verf, sal die resultaat heeltemal anders wees, hoewel die verf dieselfde is. Die pigment is anders vir almal, dus die resultaat sal anders wees.
Tweedens, om een ​​of ander rede word daar nêrens genoem dat ons dames nie graag wil erken dat hulle met iets geverf of getinte is nie. As u vra wat hulle geskilder het, kry die kliënt dadelik 'n dowwe uitdrukking op haar gesig, en die antwoord is dat sy niks geskilder het nie, of ek weet nie wat in 'n grys boksie is nie. As u vra of silikone of sjampoe gebaseer is op silikoon, word dieselfde gesig met stene gemaak. En dan verontwaardiging waarom die verf nie vandaan kom nie. Dieselfde situasie met henna, tonikum, olie-maskers, onafhanklike eksperimente met hare tuis - dit alles begin opkom as dit gekleur is. Byvoorbeeld, 'n dame het haarself tuis geskilder, maar het nie gesê dat sy 2 keer per maand geverf is nie, voortdurend deur haarself, voortdurend deur Pallet. Of sy het haarself blondgemaak (!), Of die was gewas, of 4 keer in een sitting verlig. Die resultaat van dit alles is ongelyke poreusheid - daarom is die verf oneweredig, vlekke. En - voila! - die haarkapper is steeds die skuld, want sy hande groei van agter af. Is dit nie dom nie ?!

- 4 November 2012 23:20

En die haarkapper is nie besig met Messing nie, hy kan nie vooraf weet wat u tuis met u hare daar gedoen het nie. En die verf word ook aan u spandeer. Verdwyn om te betaal.
Ook met grys hare, wat van sommige mense geneem sal word, sal dit van ander skyn, en van ander sal dit glad nie geneem word nie. En weer het die haarkapper die skuld, wat nie kan sien hoe goed jou grys hare gaan vaar nie en of sy verrassings in haar werk sal bring nie.
Volgende. Wat is “ek hou nie daarvan nie!”? Onder hierdie uitroep, kan u elke gril en onwilligheid om geld te betaal, beknop. U kan 'n kapsel kry, inkleur, uitlig, sê dat u nie daarvan hou nie en vertrek sonder om te betaal. Ek kan nog steeds verstaan ​​of daar groot foute begaan is, maar die definisie van "ek hou nie van", alhoewel daar vooraf ooreengekom is oor die kleur, kan ek dit glad nie verstaan ​​nie.
U kan u voorstel dat u in 'n restaurant gekom het, daar geëet het vir 5000 roebels, en dan vertel u die kelner dat alles smaakloos was, dat u nie daarvan gehou het nie en dat u weier om te betaal? Hoe is dit? Ja, hulle sal jou onmiddellik tronk toe stuur en reg wees.

- 4 November 2012 23:21

Daarom vra 'n bekwame haarkapper voordat dit gekleur word, watter soort verf is (geselskap).

Glo my, 99% van die kliënte "onthou nie" nie, weet nie of verberg wat hulle gebruik het nie.

- 4 November 2012 23:27

Die haarkapper is spesiaal geleer om dit te doen, sodat die groen kleur nie werk nie, en as hy 'n diploma het wat hy gekoop het, of hy het nie goed gestudeer nie, en aan die gang gekom het, het hy een resultaat belowe en 'n ander een gedoen, is dit sy skuld

Oral is daar 'n menslike faktor. As 'n haarkapper opgelei word, is dit onmoontlik om vooraf voorsiening te maak vir al die gevalle wat in die meestersalon val. En moeilike gevalle kan die see wees, wat die meester nog nie teëgekom het nie.
Daarbenewens is daar 'n ander punt. Ek het byvoorbeeld na 'n nuwe salon gekom, waar daar 'n verf aan my onbekend is. Ek is na die seminaar gestuur (betaal! Vir my geld!); Ek het gereeld twee dae vertrek na die seminaar, nadat ek vyf duisend vir hierdie twee dae betaal het, en dan sê hulle vir my dat u na 'n paar seminare kan luister, maar vir 7 duisend (die pryse is nie van koppe, dit is die realiteite van die lewe). Dink u dat ek so baie geld vir my na hierdie seminare sal gaan as ek nog niks in die salon verdien het nie? 'N Nuwe salon vir my, daar is nog nie 'n kliëntebasis nie, maar ek moes reeds uithaal. Ek verstaan ​​dat dit my probleme is. Maar dikwels word die vaag kennis van verf verklaar deur die feit dat u 'n derde van die maandelikse salaris vir sulke kennis moet uitdeel. En jy kom nêrens nie - óf willekeurig werk óf geld betaal om 'n duur verfopleiding te kry, wat vir my in 'n nuwe salon gebruik word.
Hoe dink jy, in so 'n situasie, hoeveel meesters wil 'n klomp deeg uitlê?